duminică, 24 aprilie 2011

Oua umplute - soricei

Va prezint un aperitiv haios si gustos pentru masa de Paste, adorat in special de copii.




Ingrediente : 

4 oua
branza slab sarata
unt
mustar
iaurt
ridiche
masline
patrunjel
(cantitatile nu le pot scrie deoarece am pus dupa gust)


Mod de preparare :

Ouale spalate, fierte si racite le-am decojit si taiat pe lung in doua parti egale.
Intr-un castron am pus galbenusurile impreuna cu putina branza maruntita, o lingurita de unt la temperatura camerei, putin iaurt si putin mustar. Toate acestea le-am amesteca bine pana ce au devint o pasta.
Cu pasta obtinuta am umplut fiecare jumatate de ou.
Din felii de ridiche am formam urechile soriceilor.
Pentru ochi am folosit masline.
Pentru codita, frunze de patrunjel.


2 comentarii:

  1. Foarte draguti soriceii! O idee buna pentru un aperitiv care sa-i cucereasca si pe cei mai mofturosi copilasi...

    RăspundețiȘtergere