sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Primul meu premiu !!!

Am marea placere sa postez primul meu premiu.
Premiul mi-a fost oferit de Lili si tin sa-i multumesc frumos !!!

        
Premiul este insotit de trei intrebari :

1. Care este reteta mea preferata de mancare postata pe blogul meu  ?
    Ciulama de ciuperci cu pui

2. Care este desertul preferat postat pe blogul meu ?
    Prajitura cu visine si Tort racoritor

3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati ?
    Melci, fructe de mare, ciorba de peste.

In continuare vreau sa ofer la randul meu premiul, urmatoarelor prietene :

1. Silvia
2. Lia
3. DiaMar
4. Any Suraiadulciuri
5. Bucataria Silviei

Pupici dulci tuturor !!!

10 comentarii:

  1. Sa te bucuri de el pentru ca il meriti. Iti multumesc din suflet pentru ca te-ai gandit la mine. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult ca imi oferi acest premiu(dar te rog poate imi spui cum sa il iau si daca trebuie sa raspund si eu la cele 3 intrebari)pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu mare placere :)
    Copiezi pozele de aici si le postezi la tine + cele 3 intrebari la care trebuie sa raspunzi. Apoi da-i premiul mai departe la cine doresti tu.
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Laura!(sper ca data viitoare sa-ti pot trimite si eu premiu)

    RăspundețiȘtergere
  5. Laura, draga, ti-am mai oferit un premiu! Te astept sa-l ridici de pe blogul meu. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura te astapta un premiu la mine pe blog,pup!

    RăspundețiȘtergere