marți, 17 ianuarie 2012

Fursecuri cu nuca de cocos

Un dulce usor de preparat, gustos si ...bun :)))

             
Ingrediente :

250 gr. margarina
200 gr. zahar
2 oua
100 gr. nuca cocos
600 gr. faina
1 pliculet praf de copt
zahar pudra vanilat

Preparare :

Se amesteca margarina (la temp. camerei) impreuna cu zaharul pana acesta se topeste, apoi se adaga ouale si nuca de cocos.
La final se adauga faina amestecata cu praful de copt si se framanta bine pana se obtine un aluat bun de modelat, nelipicios.
Se intinde aluatul pe masa de lucru tapetata cu faina si se decupeaza formele dorite (inimioare si floricele).
Acestea se aseaza pe tava acoperita cu hartie de copt si se da la cuptorul deja incins la foc potrivit, timp de c.c.a. 10-15 min. pana ce fursecurile se rumenesc.
Se scot pe un platou si se pudreaza cu zaharul vanilat.

Pofta buna !!!




 

11 comentarii:

  1. Va pup, asa este...merg la cafeluta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, sunt bune...in ciuda faptului ca nu sunt pretentioase la preparat, sunt bune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai ai cateva si pentru mine?Imi plac tare mult.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. 5 fursecuri mai sunt DiaMar :))) a fost cererea mare :P dar te invit (virtual) cu placere :) Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  5. Servesc si eu unul...doar unul ca e seara hi,hi.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata! si eu le-am facut ieri,am folosit pe langa lamaie si putina scortisoara,,aroma a fost superba,am sa incerc si cu cocos ca tine,ca-l ador

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ideea cu scortisoara Doinitza :) suna bine.

    RăspundețiȘtergere