marți, 10 ianuarie 2012

Salata de boeuf

Salata ce nu lipseste de pe masa de Craciun si Revelion :)

 
Ingrediente :  

2 kg cartofi
4 morcovi
castraveti murati (dupa gust)
gogosari la otet (dupa gust)
o bucata pipt de pui
1 lingura mustar (clasic/dulce)

Maioneza :

2 oua crude
1 ou fier
ulei cat cuprinde
zeama de la o lamaie (dupa gust)
o lingurita mustar (clasic/dulce)

Preparare :

Cartofii (spalati) in coaja, morcovul (curatat) si pieptul de pui (taiat fasii) se pun la fiert, fiecare in vas separat.
Cand s-au fiert se lasa la racit si se toaca marunt impreuna cu gogosarii si castravetii si se amesteca toate intr-un bol impreuna cu o lingura de mustar si 3/4 din cantitatea de maioneza.
Cu restul de maioneza si bucati de gogosari, morcovi, castraveti...se decoreaza salata dupa preferinta, imaginatie si timp :)))

Pentru maioneza se amesteca un galbenus fiert si doua crude, se toarna uleiul cate putin, zeama de lamaie dupa gust si lingurita de mustar si se mesteca bine intr-un singur sens pentru a nu o taia.

Pofta buna !!!









                  

8 comentarii:

  1. Imi place mult salatica boeuf, eu o fac destul de des si ca sa fie mai usoara prefer maioneza falsa (fara ou).
    Un an nou plin de impliniri !
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare-mi mai place salata de boeuf...
    Am invatat de la o bucatareasa ..veterana ca daca vreau ca salata sa aiba un gust mai fin sa rad 2-3 oua fierte in ea...E un deliciu !
    Te tzuc Laura !
    PS...am cautat date despre tine..de unde esti, dar n-am gasit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi pt pont Sidy, am sa-l pun in aplicare cu prima ocazie :)))
    Ma gasesti si pe Bucataras.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my previous room mate! He always kept chatting about this. I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!

    My website www.urlsbang.com

    RăspundețiȘtergere