joi, 22 decembrie 2011

Painici cu varza

Painici gustoase :)



Ingrediente :

Aluat :

800 gr faina
50 gr drojdie
1 lingurita sare
si un varf cutit zahar
apa calduta pt framantat (cca 300 ml)

Umplutura :

o varza murata scursa bine (mica)
2 cepe potrivite
piper
cimbru
ulei (pt prajit)

Preparare :

Se cerne faina intr-un castron si se face o adancitura in mijlocul ei in care se pune drojdia frecata cu zaharul si sarea.
Se adauga apa calduta cate putin, si se framanta bine pana se obtine o coca care nu se lipeste de maini.
Se lasa la crescut cam 30 min, timp in care se pregateste umplutura.
Se toaca ceapa marunt si se pune la calit. Cand devine sticloasa se adauga varza tocata marunt si se condimenteaza dupa gust cu piper si cimbru.
Se tine pe foc pana ce varza se caleste bine.
Se intinde foaia de aluat, se taie in forme de patrat sau dreptunghi, se aseaza in mijlocul fiecaruia  umplutura si se lipesc la capete cu ajutorul unei furculite.
Se aseaza pe o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina, sau cu hartie de copt.
Se dau la cuptorul preincalzit pentru 30-35 min.
Sunt gata cand devin rumene.
     
                
               
Pofta buna !!!

7 comentarii:

  1. Da, tare bune, s-au mancat imediat :) Asa ca am sa repet operatiunea :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. tare bine arata, dar uite cine a furat reteta fara sa puna un link la blog:http://orasul-brasov.ro/painici-cu-varza/
    Pe acest site am gasit si eu o reteta de a mea, dar dupa ce am postat un com la ei au adaugat si linkul.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi Liliana, macar daca aveau bunul simt sa prepare si ei reteta si sa puna o poza cu rezultatul lor...nu sa-mi copieze pana si poza..sau exact cun zici si tu, puteau pune un link.
    Pupici si mersi !

    RăspundețiȘtergere