sâmbătă, 6 august 2011

Pasta din rahat

Un mod mai simplu si la indemana este sa faci decoratiuni pentru torturi din rahat turcesc. Acesta are avantajul culorilor, asadar nu necesita achizitionarea colorantilor alimentari. 


Ingrediente :

rahat colorat
zahar pudra (cat cuprinde)

Preparare :

Se taie rahatul bucatele mici si se pune la topit intr-un vas pe baie de aburi.

Cand este gata, se scoate rahatul si se framanta cu zahar pudra pana se obtine o pasta fina, exact ca platelina.
Este gata cand nu se mai lipeste de maini.
Se pastreaza la frigider in folie de platic.

Decoratiuni modelate cu ajutorul acestei paste :

7 comentarii:

  1. wow imi place...cat timp se paote pastra la frigider?
    mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit pe blog Mihaela, si scuze de raspunsul intarziat.
    De fiecare data cand am modelat cu aceasta pasta, am folosit exact cat imi trebuia si nu ramanea pentru pastrare.
    Dar cred ca undeva la cateva saptamani (o luna) tine, daca este pastrata corespunzator.
    Ea se intareste dar inainte de folosire se reincalzeste pana devine modelabila.
    Pup !

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca stie careva raspunsul exact la intrebarea Mihaelei, va rog sa-l postati :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si rahatul , nu contine colorant ? sau care e morala folosirii lui tocmai pentru pasta de modelat? atatea cicluri de topire, solidificare nu cred ca sunt in masura sa fac un produs bun, cu atat mai mult sanatos !

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta era si ideea, este deja colorat. Asadar economisesti niste banuti si este mai la indemana decat colorantii pe care nu-i gasesti usor in comert. Nu am scris ca este varianta mai sanatoasa ! Dar nu inseamna ca prin topirea lui obti un produs toxic, se face pe baie de aburi si vei observa ca nu dureaza mult sa-l topesti, trebuie doar incalzit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu e neaparat necesar sase topeasca. Eu l am framantat cu zahar pudra pana s a inmuiat si s a incorporat tot zaharul. Se modeleaza foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine de stiut Dorel, mersi de pont !

    RăspundețiȘtergere